• قوانين أقسام التعديل على بيس أي مخالفة سيتم التعامل معها وابلاغ العضو بمخالفته كي لا يكرّرها في تكرار المخالفة أو عند نشر مواضيع سبام يمكن أن يؤدي العضو بنفسه الى الطرد النهائي من المنتدى

[pes15] مسآبقة أفضل صانع وجوه pes15

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

DzGeNiO

:: وصيف البطولة الرمضانية FaceMakers PES14 ::
رد: [pes15] مسآبقة أفضل صانع وجوه pes15

السلام عليكم
احب ابدى اعجابى الشديد باداءك و بشغلك و وجوهك لاننى متابعك من فترة كبيرة فى عدة مواقع و بجد شغل عالى و مميز جدا و تشرفنا بوجودك وسطنا مع المبدعين امثالك من صناع وجوه المنتدى و خصوصا برنس شيكا نظرا لتواجده الدائم و مشاركاته المميزه و الفعالة و ايضا باقى صناع الوجوه المميزين من امثال المدمر و حسام الفارس و باقى صناع الوجوه المميزين و ان شاء الله الى الاحسن دائما و يسرنا ان تبقى معنا دائما و يكون ليك مواضيع جديدة و مكتبة للوجوه لزيادة حجم و قيمة المنتدى و زيادة التنافس مع باقى الصناع مما يعود بالنفع على الاعضاء المحترمين و المجتمع العربى ككل
دمت مبدع
و تقبل مرورى
السلام عليكم
شكرا على مرورك و أنا أعتز به , و عن عدم مشاركتي في المنتدى فسببها نقص التفاعل

SMITH CR7

لاعب

بالنسبه لتصويت التواصل الاجتماعي
هيكون ليه تصويت معين بقواعد معينه
من غير اسم صآنع وجه ,. وهيكون في لجنة تحكيم ,
إن شاء الله مش هيكون لا غبن ولا ظلم لشخص معين :)
كونوآ هآديين يا جماعه ,.

ezazah_121

لاعب

يا جماعة والله ماهتفرق مين يفوز بالمسابقة او تتقييم ازاي.. اظن ان الاعضاء شايفين الاقبال علي الموضوع عالي ماشاءالله وخصوصاً من الزوار... انا عن نفسي شايف ان ده اعلي بكتيير من الفوز بالمسابقة،، # المهم ان شركه كونامي تشعر بان المنتدي يتعامل مع المسؤلية بجدية عالية #

MOATAZ

:: المدير العام :::: Twitter Admin:: ::

بالظبط هى ده النقطة يشوفوا اننا بنتعامل مع الجوايز بجدية .. :)

• Like
التفاعلات: aldam

aldam

لاعب

يا علي الموضوع زي مقالك معتز
ان المهتمين والعاملين في المجال مشتركين
مينفعش يبقي لاعب وحكم
بس
ممكن بعد التصويت بداخل المنتدي
وطبعا هتبقي صور بس مش اسماء المشتركين منعا للتصويت بالحب والكلام دا
بعد التصويت
ممكن كل مجموعه بمشتركينها الاربعه يبقو حكم للمجموعه الاخري
وتلم النقط وتجمع التصويت والنقط
وتشوف الفائز
يبقي تصويت للاعضاء
وكمان الناس اللي فاهمه كمان قيمت
دي مجرد رأي

وبرضو أكرر كثره الارااء دي مش قلة خبره
ولكن بنضع الاعضاء معانا في الصوره وبنسمعلهم
صدقني لو عايزين نعمله مسابقه لها قوانين وشروط ما سبق وعملناها
بس زي منتا قلت اول مراه اشوف اقبال وجماهير
ودا راجع اني كمشرف او مراقب او مدير بسمعلك وبركز في حرووفك اللي بدك بيها تساعدنا وتساعد المنتدي

اتمني تكون فهمت نظرتنا البعيده في التعامل في المسابقه
اولا شكرا لاستماعك لرأى احد الاعضاء من الذين يهمهم رفعة و رقى هذا المنتدى و يعتبره بيتا ثانيا الى جانب حياتهم المهنية و الاسرية
انا معاك فى كلامك كله ماعدا انك تحاول تفهمنى ان مافيش قصور و نقص خبرة و ده مايعبش حد ده يدفعنا اننا نرتب امورنا تانى و نبقى اكثر احترافية بس الادارة ماتوقعتش الاقبال الكبير ده و بان ان مافيش ترتيب من الاول و احب اقرر ان الاقبال ده ناتج عن حاجتين الاولى هى توقيع طبعا الاتفاقية و شرفنا بذلك و التانية و بكل امانة هى موضوعك فى الوجوة اللى خلى ناس كتير اوى كانت حاتهجر المنتدى بسبب انعدام التفاعل فى مواضيع pes 15 و ماكنش فى غير موضوعك و باقى المواضيع مهجورة تماما منذ اكتر من كذا شهر لا سيما مشاركة واحدة كل عدة اسابيع و للكل ظروف و نقدرها و لكن موضوعك احيا المنتدى من جديد بل و بكل امانة اضاف اعضاء جدد للمنتدى و ذلك مثبت فى كثرة المشاركين فى موضوعك و علشان المسابقة جت بعد الاتفاقية مباشرة زادت ايضا فى المهتمين بيها بغض النظر عن موضوع جوايز المسابقة لاتمثل قدر انمله بالنسبة لنا لاننا نستمتع باعمالكم و نشعر بالابداع و اهى المسابقة جابت كل صناع الوجوة تانى عايزنكم تبقى وسطنا و ماتهجروش المنتدى
احب اكرر نقدى للمصلحة العامة مش قصف جبهات

aldam

لاعب

الفكرة يا رجالة كل الناس المتخصصة ف الوجوه مشاركين مينفعش يبقى الحكم و اللاعب ..

هيبقى صعب تخلى حد يحكم ..
و حضرتك فاهم ان الصناع بس هم المتخصصين و باقى الاعضاء لا يفقهون
احب اقوللك ان تلت اربع الاعضاء الان فاهمين اوى و يقدره يحكموا باحترافية على اى وجه مصنوع و ده طبعا بفضل توجيهات صناع الوجوه لنا فى مواضيعهم اصبح الان اعضاء اكفاء و ذو ثقافة و علم بجانب طبعا صناع الوجوة
يا ريت يا اخ معتز انا على المستوى الشخصى باحبك و احترمك وده ناتج عن متابعتى ليك و كفاءتك يا ريت يا باشا تشركه الاعضاء معكم للنهوض سويا و الاعضاء مستواهم عالى دلوقتى يعنى حتلاقى ناس تقيلة

MOATAZ

:: المدير العام :::: Twitter Admin:: ::

يا باشا اقصد لو حابين تكونوا لجنة تقيم باحترافية مش هتلاقى لان المتخصصين مشاركين ..

اكيد الاعضاء بالداخل هيقيموا بجانب فيسبوك و تويتر...

لكن العضو حتى أى حد فينا مهما قيم الوجه هيقيموا من جنب أو اتنين مش زى ما تكون صانع وجوه و فاهم كل التفاصيل الدقيقة .. !!

ان شاء الله تكون مسابقة ناجحة .. :)

• Like
التفاعلات: aldam

aldam

لاعب

طيب اختصارا ً للكلام اللي ملوش دآعي ,
هيكون في نسبة لتصويت الاعضاء على التواصل الاجتماعي ,
وهيكون في نسبة للجنة التحكيم ,
هتتكون من الدانجر و العبد لله , ومعتز و pes ali
حد عنده ُ اي اعتراض تأني ,. ")
مش مستنى حضرتك انا بعد كل ده تقوللى كلام مالوش داعى
يا ريت حضرتك تتفضل و تعامل الاعضاء ارقى من ذلك علشان الكلام ده مايطلعش من حد محترم زيبك
و احنا هنا كلنا اخوات و ماحدش احسن من حد
تقبل مرورى

aldam

لاعب

بالنسبه لتصويت التواصل الاجتماعي
هيكون ليه تصويت معين بقواعد معينه
من غير اسم صآنع وجه ,. وهيكون في لجنة تحكيم ,
إن شاء الله مش هيكون لا غبن ولا ظلم لشخص معين :)
كونوآ هآديين يا جماعه ,.
الله ينور هكذا توضع القوانين تمام اوى كده و اتمنى تكون مسابقة جميلة و بها تحدى و ممتعة
و ماتزعلش من كلامى اللى فات
تقبل مرورى

SMITH CR7

لاعب

مش مستنى حضرتك انا بعد كل ده تقوللى كلام مالوش داعى
يا ريت حضرتك تتفضل و تعامل الاعضاء ارقى من ذلك علشان الكلام ده مايطلعش من حد محترم زيبك
و احنا هنا كلنا اخوات و ماحدش احسن من حد
تقبل مرورى
الله يرضى عليك الكلام مش موجه الك شخصا ً .
انا بتكلم بشكل عآم , كمان مين قآل فلآن أحسن من فلان
, بلاش تتهيأ أمور مش موجوده :)
روق يا حج :)

aldam

لاعب

السلام عليكم
شكرا على مرورك و أنا أعتز به , و عن عدم مشاركتي في المنتدى فسببها نقص التفاعل
اولا شكرا على ردك على احدى المعجبين بك و بموهبتك الكبيرة و ثانيا انا معاك فى مسألة نقص التفاعل و كويس ان انت حاستها بس دلوقتى بفضل الادارة الكويسة و الاعضاء النشطاء بقى فى الحمدلله تفاعل كبير جدا كمان و زاد حجم الاعضاء فى الاشهر الاخيرة و انا باعتبار احدى المعجبين بك ادعوك باسم الاعضاء و المشاركين كزوار ان تعاود التفاعل ثانيا مع اشقاءك العرب و ادعوك بفتح مكتبة خاصة لوجوك فى المنتدى و اضمن لك كل ما يسرك و يجعلك غير نادم على اوقاتك معنا و ده طبعا لو ظروفك تسمح
تقبل مرورى

aldam

لاعب

الله يرضى عليك الكلام مش موجه الك شخصا ً .
انا بتكلم بشكل عآم , كمان مين قآل فلآن أحسن من فلان
, بلاش تتهيأ أمور مش موجوده :)
روق يا حج :)
ماشى يا باشا مفيش مشكلة و انت برضه اخونا من الاشقاء لهجتك و كلامك مش مصرى
بس تشرفنا و روق انت كمان

PrinCe Shieka

::مراقب عام::<br>:: أفضل عضو لتعديل اللعبة ::<br>:

يغلق للانتهاء

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
أعلى