شرح مفصل لكيفية عمل تعليق مميز باحترافية لجميع الـ PES منVipelshaer تم تغيير الروابط

vipelshaer

:: صانع تعليق للبرو ::
رد: شرح مفصل لكيفية عمل تعليق مميز باحترافية لجميع انواع الـ PES من صنعي Vipelshaer

اولا : اشكركم على هذا المجهود الكبير
ثانيأ : انا عندما استخدم برنامح afs studio او اى برنامج غيرو لتزيد مساحة الملف الصوت ميرضاش يزيد و بتجيلى نفس الرسالة ان مينفعش استبدل فيل ب فيل عشان المساحة ارجو الرد سريعا و شكرا
لو متابع الردود كنت عرفت ع العموم
الحل اهوة

المشكلة دية كانت بتواجهني فعلا وادي حلها

شايف الصورة دية اختار أول اختيار هتلاقي ملفات التعليق كلها
كبر حجمها زي مانت عايز و بعد كدة حط الملفات الكبيرة اللي مش هتزيد عن الحجم اللي انت لسة محدده

M I X M I D O

:: VIP :: <br> :: عضو شرفــ ::
رد: شرح مفصل لكيفية عمل تعليق مميز باحترافية لجميع انواع الـ PES من صنعي Vipelshaer

تسلم ايدك اخي .. يعطيك العافية

Body7yo

لاعب

تسلم على الموضوع وانتظر ردى على التجربه .. شكرا

Bop

لاعب

تسلم على الموضوع
يعطيك العافية

m_hmode97

لاعب

روعه

جزيل الشكر

يامعلم

vipelshaer

رد: شرح مفصل لكيفية عمل تعليق مميز باحترافية لجميع الـ PES منVipelshaer تم تغيير الر

تم تعديل الروابط

Ahmed Casillas

:: مجمـوعـة الإدارة ::<br>:: كبـآر شخصـيآت كـونآمـ
رد: شرح مفصل لكيفية عمل تعليق مميز باحترافية لجميع الـ PES منVipelshaer تم تغيير الر

جزاك الله كل خير أخي على هذا المجهود الكبير
جعله الله في ميزان حسناتك

KARIMSASA

:: مميز مسرح كونآمي ::

شرح ولا اجمل

ماشاء الله عليك

ياكبير انا طول عمرى بحلم انى اعمل تعليق بصوتى للبيس 12

بس انا معلوماتى محدوده جدا انا هاحمل البرامج وهحاول ابتدى المشوار بس اتمنى المتابعه على الخاص

لان اكيد هتواجهنى مشاكل كتير

وكمان ماليش فى الانجليزى خالص

اتفضل ده اول موضوع ليا فى المنتدى يشرفنى مرورك و تعليقك

http://www.akonami.com/vb/showthread.php?t=71960

mandour_10

لاعب

شرح رائع

الليثي صبوريو

:: كبآر شخصيآت كونآمي العربي ::

مرفوض وضع روابط تقصير إعلانية يا أحمد
استخرج الروابط وضعها مباشرة في المنتدى
سلمت من كل سوء
إني أحبك في الله
الليثي صبوريو

Ahmed Casillas

:: مجمـوعـة الإدارة ::<br>:: كبـآر شخصـيآت كـونآمـ

مرفوض وضع روابط تقصير إعلانية يا أحمد
استخرج الروابط وضعها مباشرة في المنتدى
سلمت من كل سوء
إني أحبك في الله
الليثي صبوريو
نرجو العمل على هذا التنبيه سريعا
بالتوفيق

vipelshaer

أسف لو متأخر في الرد علي اي عضو ،،،

RajawiHONOR

لاعب

عمل مميز ممكن

عاصم السيد

:: عضو متألق كونآمي العربي ::

شرح اكثر من رائع
كل الشكر لك يا اخى
تسلم

A.Hirzalla

لاعب

انا يا احمد اصنع الباتش بشكل مميز جدا وتعبت مع نفسي عشان اوصل للمرحله اللي انا فيها حاليا
بصراحه صناعه التعليق لا يتقنها اي شخص للأسباب التاليه
لازم تجيب مباريات من النت بصوت المعلق الذي تريده يعني 20 مباراه على الاقل
لازم تكون صوت الجماهير منخفض مع المعلق حتى لا نلعب البيس مع صوت المعلق متداخل بصوت جمهور من برا اللعبه
موزانه الصوت فكثير من المباريات تحتاج لرفع مستوى الصوت الى 300% مثلا ومباراه بحاجه لتقلل مستوى الصوت يعني مش كل المباريات لها نفس مستوى الصوت ولا سيطلع معك صوت اعلى من التاني
تقطيع الصوت يحتاج لوقت طويل ايضا
تحتاج لخريطه تعليق او معرفه باللغه الانجليزيه بشكل متوسط عشان تعرف شو بحكي المعلق
تحتاج لتجريب عدد كبير من المباريات لان بعض المقاطع تتكرر كثيرا وبعضها لا يذكره المعلق الانجليزي
تحتاج للوقت الكبير يعني لازم تفرغ نفسك ازا لمده شهرين ازا ناوي تعمل تعليق احترافي
ويعطيك العافيه واسف ع الاطاله

Axel

لاعب

تسلم يااحمد ياشاعر
والله فنان

ThE KiNg KeRo

كرت أحمر

شرح ممتاز

Brad Pitt

لاعب

شرح مميز

دورة مفيدة ومهمة
وشرح وافي و واضح
يعطيك العافية

Mahmoud Usma

لاعب

كنت متمني اتعلم بس صعب شوية ههههـ + ياريت تعليق حفيظ دراجي للبيس 2013....كمان عندي ملاحظة للإخوة اللي بيعملو باتشات التعليق ...ليه بتستثنو اسماء اللاعبين العرب مبعرفش ؟؟؟
كمان ياريت تعملو تعليق واقعي على الأهداف ...مثلا تعليق الشوالي بيس 2013 اللي انا بشوفه الأسوأ على الاطلاق
انت تسجل هدف عادي جدا والشوالي بيعلق عليه كانه هدف خرافي ؟؟؟ كمان هو مابيتوقف عن الكلام وانت بتلعب بعد الهدف ؟؟ يعني لازم يكمل الجملة حتى الآخر وهذا يضيع اللعب ؟؟

أعلى