• قوانين أقسام التعديل على بيس أي مخالفة سيتم التعامل معها وابلاغ العضو بمخالفته كي لا يكرّرها في تكرار المخالفة أو عند نشر مواضيع سبام يمكن أن يؤدي العضو بنفسه الى الطرد النهائي من المنتدى

باك ملاعب وارضيات hd يحتوى على 41 ملعب رائع للعبة كرة القدم الرائعه بيس 16 + FIX

mahmoudemira

لاعب
رد: باك ملاعب وارضيات hd يحتوى على 41 ملعب رائع للعبة كرة القدم الرائعه بيس 16 + FIX

فى مشكلة وانا بلعب الماستر ليج بفريق برشلونة لو الماتش على ملعبى مش بيجى الكامب نو بيجى ملعب تانى خالص ؟؟ ممكن حل ؟؟

رد: باك ملاعب وارضيات hd يحتوى على 41 ملعب رائع للعبة كرة القدم الرائعه بيس 16 + FIX

شكرا اخي على عملك و لــكن هل تستطع صنع ملعب 5 جويلية الجزائري

HWaDiT

لاعب

منتظرييين الاصدار الكامل باذن الله

DRAGONELPRO

لاعب

اخي بركبة وبفعلة بس مش شغال وانا مركب باتش مودي

ilyeese

لاعب

شكرا لك على المجهود الجبار

omar as

لاعب

مشكور اخي
انا حملتهم بس مش عارف اضيفهم على العبة خالص
ممكن حد يساعدني

AllinOnce

<br>:: Facebook Admin ::<br>:: Uploader Akonami ::

مشكور اخي
انا حملتهم بس مش عارف اضيفهم على العبة خالص
ممكن حد يساعدني
.:: شرح التركيب ::.

يتم نقل ملف Pack_Stadiums_0.1_BETA.cpk
الى فولدر download داخل فولدر اللعبة
ويتم تفعيلة باى اصدار من اداة DpFileListGenerator

ستجدون الاداه مرفقه مع ملف الملاعب

hsm90

لاعب

السلام عليكم
هل يصلح لبيس 2017 ؟

hsm90

لاعب

شكرا لك

أعلى